باشگاه کتابـدوستان : حال خوش خواندن

سلام خوش آمدید

کلومبوس میزبان ایفلا ۲۰۱۶

چهارشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۰۸ ق.ظ

کلومبوس میزبان هشتاد و دومین کنفرانس بین المللی ایفلا با محوریت موضوعی «ارتباطات، همکاری، جامعه» خواهد بود. هشتاد و دومین کنگره بین ­المللی ایفلا (فدراسیون بین المللی انجمن‌ها و مؤسسات کتابداری) با شعار «ارتباطات، همکاری، جامعه»،  ۱۳ تا ۱۹ آگوست ۲۰۱۶ برابر با ۲۳تا ۲۹ مرداد  ۱۳۹۵ در کلمبوس مرکز ایالت اوهایو آمریکا، برگزار می­ شود.شروع کنگره و نمایشگاه­ها از تاریخ ۱۴ آگوست و در بزرگترین مرکز همایش کلومبوس خواهد بود. ثبت­ نام و پذیرش آنلاین اول اکتبر۲۰۱۵ (۹ مهر ۹۴) آغاز شده است.

گفتنی است، ایفلا، ارگانی مستقل، بین‌المللی، غیردولتی، و غیرانتفاعی است که اهداف آن ارتقای تفاهم بین‌المللی؛ همکاری؛ گفت‌وشنود؛ پژوهش و توسعه در همه زمینه‌های کتابداری از جمله کتابشناسی، خدمات اطلاع‌رسانی، و آموزش کارکنان؛ و ایجاد تشکیلاتی است که از طریق آن بتوان جنبه‌های بین‌المللی کتابداری را ارائه کرد.

کلمبوس مرکز ایالت اوهایو آمریکا و بزرگ‌ترین شهر این ایالت محسوب می شود که در سال ۱۸۱۲ میلادی بنیاد شده نام خود را از کریستوف کلمب، کاشف بزرگ گرفته‌است.


منبع

  • ۹۴/۰۷/۲۲
  • * زنگــــنه *

هشتادو دومین کنفرانس ایفلا(2016)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی