باشگاه کتابـدوستان : حال خوش خواندن

سلام خوش آمدید

برگزاری مراسم ازدواج در کتابخانه!!

دوشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۱۶ ق.ظ

کتابخانه جورج پی‌بادی که بخشی از موسسه موسیقی پی بادی و زیر مجموعه ی کتابخانه شریدان دانشگاه هاپکینز است، علاوه بر ارائه خدمات سنتی و پژوهشی به مکانی برای برگزاری مراسم های باشکوه ازدواج در بالتیمور شده است.

 این کتابخانه در سال ۱۸۷۸ توسط فرد نیکوکاری به نام جورج پی بادی (George Peabody) افتتاح شد. این کتابخانه  دارای بیش از ۳۰۰ هزار جلد کتاب است که بیشتر آن ها را کتب قدیمی نوشته شده بین قرن های ۱۸ تا ۲۰ میلادی تشکیل داده اند.

این مجموعه منحصر به فرد شامل منابعی با موضوعات باستان شناسی، هنر و معماری انگلیسی، تاریخ انگلیس و آمریکا، زندگینامه، ادبیات انگلیسی و آمریکایی، زبان های رومی و یونانی، جغرافی، و منابع جغرافیایی است. کتابخانه پی بادی به دلیل معماری منحصر به فردی که دارد شناخته شده است.

خدماتی که کتابخانه ارائه می دهد شامل: صدور کارت کتابخانه، بازدید از موزه باستان، رزرو اتاق مطالعه، شرکت در دوره های مکالمه زبان انگلیسی، خدمت از کتابدار بپرسید، استفاده از رایانه و اینترنت بی سیم، استفاده از آرشیو روزنامه ها، امانت منابع و قوانین مربوط به آن، برگزاری و تشکیل نشست ها و گروههای بحث به منظور نقد و بررسی کتاب می شود. این کتابخانه خدمات بسیاری نیز به کودکان ارائه می کند.

کتابخانه پی بادی بخش کتابخانه الکترونیک نیز دارد که امکان بارگیری کتاب های گویا، کتاب های الکترونیکی، روزنامه های محلی،استفاده از فهرست آنلاین منابع، مقالات مجله ها، پایگاه های اطلاعاتی، برگزاری دوره های آموزش بارگیری و طراحی کتاب گویا و الکترونیکی را برای کاربرانش فراهم کرده است.

علاوه بر خدمات سنتی و پژوهشی که کتابخانه پی بادی ارائه می دهد، این کتابخانه تنها با دریافت هزار دلار از زوج های جوان فرصت داشتن یک مراسم ازدواج با شکوه را برایشان ایجاد می کند. برای این امر کافیست با کتابخانه تماس گرفته و کتابخانه را برای تاریخ مورد نظر خود رزرو کنند.




منبع


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی