باشگاه کتابـدوستان : حال خوش خواندن

سلام خوش آمدید

عنوان کتاب: افسون انرژی

دوشنبه, ۲۲ اسفند ۱۴۰۱، ۰۹:۴۷ ب.ظ

عنوان کتاب: افسون انرژی (تنها انرژی است که می ماند)

نویسنده: محمدمهدی دوستی

ناشر: نشر نسل نواندیش

*******************

​به نظر کتاب روانشناسی می آمد اما پشت جلد کتاب می گفت که مربوط به کسب و کار هست.باید کتاب جالبی باشد چون چند وقتی است که من به این مباحث و کارهای کارآفرینی، کسب و کار و استارتاپ ها علاقمند شده ام.

در ابتدا نویسنده ادعا می کند این کتاب با بقیه کتابها فرق دارد. اما بعد از مطالعه کتاب به نظر بنده زیاد تفاوتی با دیگر کتابهای انرژی مثبت و روانشناسی ندارد که البته این بد نیست و خیل هم عالی است. و از نظر من از این لحاظ کتاب خوبی است و نویسنده مطالب مفیدی در مورد مدیریت درست انرژی می گوید.به طوری که همیشه تعادل نیرو های خوب در زندگی رعایت شود. نکات مفیدی در مورد موانع موفقیت در کارها بیان می کند.اماانتظار داشتم نویسنده بیشتر از تجارب کاری اش بگوید. ولی به جز چند جا به شکل محدود و سربسته زیاد از تجارب خودش نمی گوید. من فکر می کنم اگر هر جا که مطلبی را بیان می کند یکی از تجارب در عرصه کسب و کارش را چاشنی مطلب میکرد، کار بسیار جذابی می شد حتی کتاب شکل یک راهنمای کسب و کار پیدا می کرد. کتاب در شش فصل طراحی و نوشته شده است. تمام حرف نویسنده این است که از مسائل،دیدگاهها و افراد منفی فاصله بگیریم و سعی و تلاشمان با دیدگاه مثبت باشد. کتاب تصویر های سیاه و سفید کاریکاتور گونه ای دارد  که گاه با مطلب مربوط به آن همخوانی دارد و گاه نه! مثلا در صفحه ۱۰۳ کتاب یک دارت وجود دارد ‌که بهتر بود دارت داخل یک تله قرار می گرفت. در کل می توان به عنوان یک کتاب موفقیت و انرژی مثبت مخصوصا در حوزه کسب و کارو کارآفرینی- با اینکه در این بخش کمرنگ عمل کرده- از آن لذت بود.

 

دوشنبه مورخ 22 اسفند سال 1401 ساعت 21:51

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی