باشگاه کتابـدوستان : حال خوش خواندن

سلام خوش آمدید

معرفی کتاب

چهارشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۵۶ ق.ظ


سالها گذشت...

ما به هم نرسیدیم.

اما جای تو،

زنی همراه من است.

به تو شباهتی ندارد.

از تو بهتر نیست.

حتی از تو زیباتر نیست...

تنها به خاطر لجاجتم کار به اینجا کشید...

اما وقتی موهایش را باز می کند،

بی اختیار مثل همیشه تو را صدا می کنم...

و او می خندد و با اشتیاق می پرسد

رابطه ی بین موهایش و دخترمان چیست؟!!

و من هر بار می میرم.....

 

**************************

 

عنوان : ازدواج موفق

نویسنده: رابین اسمیت

مترجم: فرانک باجلان

ناشر: مروارید

 

********************

 

نویسنده معتقد است صداقت در زندگی به جای دروغگویی می تواند منجر به یک ازدواج موفق شود.بلوغ در به طور کلی(بلوغ از تمام جنبه ها) را لازمه ی یک ازدواج موفق می داند.تاکید زیادی بر واقع بینی به جای خیال پردازی دارد.عشق ، احترام و محبت را جزء ابزارهای ضروری در یک رابطه ی عاشقانه می داند و چگونگی اظهار و انجام این موارد را بیان می کند.در مورد برگزاری مراسم عروسی  و جهیزیه نظر خاصی دارد و چون نویسنده خارجی است بعضی از چیزهایی رو که توضیح میده توی فرهنگ خودمون جایی نداره.اما در کل خیلی از مباحثش قابل توجه هست.مثلا من نظرشو در مورد جهیزیه واقعا دوست داشتم.آقای اسمیت معتقدند جهیزیه ی مادی مهم نیست.بهتره هم زن و هم مرد جهیزیه داشته باشند! و اسمشو گذاشته جهیزیه ی معنوی!!  جهیزیه ی معنوی یعنی اینکه زوجی که میخوان با هم ازدواج کنند یه لیست تهیه کنند و توش بنویسند که می خوان توی زندگی چی به همدیگه بدهند.و به نظر من هم این بهتر از مادیات هست.کتاب خوبیه.پیشنهاد می کنم اونایی که دوست دارند در مورد یک ازدواج موفق بیشتر بدونند مطالعه اش کنند.

  • ۹۴/۱۰/۲۳
  • * زنگــــنه *

ازدواج موفق -

دکتر رابین اسمیت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی